هشدار وزارت آموزش به جاماندگان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

هشدار وزارت آموزش به جاماندگان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان

نجار رئیس مرکز امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت:سامانه رتبه بندی معلمان تا ۱۵ شهریور برای بارگذاری مدارک باز است، و پس از آن برای جامانده تا ۵ سال آینده خبری از رتبه بندی نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 29
کد خبر: ۱۴۸۹۶۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
جناب آقای نجار
اینکه فرمودید دشمنان اجازه‌ی بارگزاری نمیدهند این جالب نیست اما این را باید توجه داشته باشید که ما فرهنگیان زخم بسیار خورده‌ایم چه از مجالس قبل چه از دولت ها و چه از دوستان خود در سازمان و وزارتخانه‌ای آموزش و پرورش و اصل موضوع این است که ما جمع کثیر فرهیخته به مدل ارایه شده‌ی اخیر برای رتبه‌بندی اعتراضی تند و شدید داریم چرا که اصل و اساس و رکن که مدرسه و کارکرد در مدرسه و دانش‌آموز است بی ارزش گردیده و یکسری مدرک سازی که زمانی در گذشته باب گشته بود هم اینک با این قانون باب گشته و این برای آینده‌ی آموزش و پرورش بسیار کشنده و خطرناک است مثلاً چرا باید داشتن کتاب و یا شرکت در امور غیر آموزش و پرورش یا دخالت در برخی امور خارجه از آموزش و پرورش باعث گردیده اصل و اساس در رتبه‌بندی فراموش گردد و همچنین با کنار نهادن بازنشستگان سال قبل و کم ارزش کردن کار بازنشستگان سال ۱۴۰۱که یکسال هم بیشتر ادامه فعالیت داشتند خود باعث ناراحتی و خشم همکاران گردیده و این مدل برخورد وزیر ،قانون و دولت با فرهیختگان جامعه بخصوص بازنشستگان نه عاقلانه است نه از روی انصاف و بدور از ادب و اعتقادات دینی ما می‌باشد.... و مطمین هستم شما با نوشته‌های اینجانب موافقید اما اصل تصحیح اشکالات است و الا راه همچنان بسوی گمراهی ادامه خواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
چه غلطا
آتشدل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
کسی رتبه بندی را پر نکرده فقط مونده بود معلمان را بالا دستی ها تهدید نکنند الحمدالله اونم شد. بزک نمیر بهار میاد. هر وقت از تمامی کارمندان دولت مدارک جمع کردین ما هم مدارک را رو می کنیم.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
واقعا متاسفم برای این وزارتخانه
از کی بخشنامه ها از طریق فضای مجازی پخش میشه
معلم باید چی رو باور کنه مدیرانی مدرسه میگن صبر کنید بخشنامه بشه
شما میگید زمان تمومه
تازه طبق مد ملی که زمان برای خیلی ها گذشته
الان این خبر رو میدی همکاران چطور باید مطلع میشدندکه باید مدارک بار گذاری کنند یعنی ارزش یک بخشنامه هم از دید شما نداشتند .
تا حالا فک کردی که بعد 30سال مدارکی که قبلاً در پرونده امتیازش درج شده
و همه رو دارید شاید الان کسی نداشته باشه ؟
یا از قصد این کار رو انجام میدید تا کسی رتبه نگیره
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
تمامی مدارک معلمان در ادارات آموزش پرورش موجود است ، ما حکم و رتبه داریم ، ما افزایش حقوق و فوق‌العاده خاص براساس همین حکم و رتبه‌ها مون میخواهیم ، اصلا وارد سامانه نمی‌شویم و بارگذاری نمی‌کنیم.
اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
هم حکم داریم و هم رتبه ! ما رتبه های جدید نمی‌خواهیم ، ما افزایش حقوق و فوق‌العاده خاص براساس همین احکام خودمون میخواهیم ، نیازی به این کار بیهوده نیست !!! بیخودی وقت و هزینه در کافی نت ها هدر نمی‌دهیم ! مگر کارمندان دادگستری بانکها و غیره و غیره سند و مدرک بارگذاری میکنند که اینهمه فوق‌العاده خاص و افزایش حقوق دارند ؟؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
مگر اموزش و پرورش کارتابل نداره
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
باسلام،اولا قانون رتبه بندی مدارکی رو میخواد که قبلاً تو اداره بهایی به اون داده نمیشد وبجز تشویقی وضمن خدمت ومدرک و مباحثی که همیشه برای معلمان محفوظ بوده در اداره،چیز دیگه ای واقعاً دست معلم رو نمیگیره که بارگذاری کنه..بنده با 30سال آموزش متاسفانه نشده اونجوری که باید مدارک تهیه کنم وبه رتبه ای که حق یک همکار 30سال هست برسم،بنظرم خیلی از معلمان با سوابق مثل بنده حقشون پایمال میشه.. بخاطر همینه که با رتبه بندی مخالف هستن،رتبه بندی درست اجرا نشده متاسفانه..
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
خدماتی کهدرمدرسه کار میکنند باهر مدرکی رتبه بندی نمیشوند
معصومه دهبانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کلیه همکاران و دست اندکاران اجرای امر مهم رتبه بندی به استحضار میرساند که متاسفانه ما هر چه به مدارس و ادارات مراجعه کردیم اعلام شد که هیچ بخشنامه ایی نیومده در مورد بارگذاری و توجه به فضای مجازی نکنید نیازی به رتبه بندی نیست اگه لازم باشد بخشنامه میشود حال که وقت بارگداری طبق جدول گذشته اعلام میکنند که باید انجام بشه اگه نشه تا ۵ سال اینده خبری نیست تکلیف ما رو روشن کنید الان هم که به کافی نت ها مراجعه میشود قابل اجرا در سایت نیست ممنون میشویم اگه راهنمایی بفرمایید و اطلاع رسانی شود تشکر
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
ما معلمان در احکاممون رتبه داریم ، براساس همین رتبه‌ها به همه معلمان فوق‌العاده خاص بدهید ، جمعش کنید این سامانه کذایی!!! بودجه اختصاص داده شده ، فوق‌العاده ها اعمال کنید و احکام جدید را همین شهریور صادر کنید .
مرضیه نیکویی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
لطفا برای ویرایش و تکمیل اطلاعات در سامانه رتبه بندی مهلتی را لحاظ فرمایید.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار